Tänään halusin pukea päälleni liivin, jota en ole aikoihin käyttänyt. Halusin alle jonkin muun kuin mustan paidan. Aluksi meinasin laittaa H&M:n kirkkaanpunaisen pitkähihaien, mutta sitten muistin, että omistan tummanroosan printtipaidan. Siihen sitten päädyttiin.

1078527.jpg

-Tummanroosa printtipaita, H&M
-Musta liivi, H&M
-Mustat pillit, H&M
-Musta paksuranteinen kello, 2ndhand
-Mustat saappaat, 2ndhand
Kyllä minulla takkikin oli ulkona, mutta en sitä kuvaan ottanut, koska se on jo näkynyt aikaisemmin.
Ja omistan minä kyllä muitakin kuin H&M:n vaatteita ja muitakin housuja kuin nuo mustat farkut ;) Nuo mustat farkut vain tuntuvat sopivan aivan kaiken kanssa.  Tuo teeppari olisi kyllä ehkä paremmin sopinut tuon neuletakin kanssa. Tuntuu, että kun kiinnyn johonkin vaatteeseen, niin en sitten muita yläosia ja alaosia oikein tunnu käyttävän. Esim. nyt olen kiintynyt tuohon miesten oversixe neulatakkiin. Se vain yksinkertaisesti sopii kaiken kanssa niin kuin nuo mustat farkutkin. Oletteko itse huomanneet tällaista?

Olen tapellut useasti tänään taas resoluution kanssa. En vain löydä sitä luonnonmukaista. Osassa kaikki näyttää kapealta ja osassa tavallista leveämmältä. Näyttö on siis HP:n w22:nen. Te jotka omistatte tuon kokoisen näytön, niin mitä resoluutiota oikein käytätte?  Olen tapellut tämän kanssa ihan siitä asti kun tämän olen saanut.

Ja sitten vielä yhteen ongelmaan noihin hiukseen. Tällä hetkellä niitä kasvattelen, kun ne ovat aivan liian lyhyet. Väri on tällä hetkellä kulahtanut suklaanruskea. Olen ajatellut tässä lähiaikoina varata ajan kampaajalle ja värjätä. Aijon tummentaa noita päällishiuksia mustanruskeaksi ja alta haluaisin nuo kirkkaanpunaiseksi. Yritän etsitä tähän kuvan vain jos löydän.